måndag, januari 10, 2011

Pyssel med inbjudningskort

Sitter och pysslar...
Gör inbjudningar till ungdomsträffen vi ska ha i mitt län med medlemarna i ILCO & RMT.
Ska bli skoj, hoppas att det finns intresse och att det blir många som deltar!

Tänkte jag ska lägga ut inbjudan här på bloggen för att marknadsföra den lite extra.
Börjar med att lägga ut föreningarnas webbsidor som länkar här nedan, klicka bara på namnet för att komma till hemsidan:
ILCO
RMT

Inbjudan till medlemar i ILCO och/eller RMT i Örebro Län.


Välkommen på Bowling!

Ungdomsträff för Ungdomgar i Örebro Län.

ILCO och RMT har nu ett samarbete för att få igång ungdomsverksamheten och vill bjuda in alla länets ungdomar i Örebro län, mellan 18-35 år på en gemenskapsträff.
Söndag den 30/1-2011 kl: 14:00-17:00.
Plats: Strike i Örebro (nära centralstationen) Det blir först buffé och sen lite prat och efter det bowling.

Låter detta som något du vill vara med på och få tillfälle att träffa andra i liknande situation?
Vill du vara med men är upptagen, hör av dig, ring eller maila. Berätta det så vi vet att intresse för vidare aktiveter finns.

Du är inte ensam, det finns fler med dessa sjukdomar. Känner du någon som har liknande besvär men inte är medlem bjud in henne/honom också!
Det är helt kostnadsfritt för medlemmar, om du inte är medlem kontakta oss så kan vi kolla närmare på detta.

Anmäl dig till träffen senast 20/1-2011
till mig: Skriv här på bloggen så hör jag av mig till dig.

God fortsättning hälsar ILCO & RMT länsföreningar i Örebro.



Sprid vidare denna info om ni känner någon med dessa sjukdomar.
Ha det så bra!

4 kommentarer:

  1. kul;)det låter undra om jag är med i ILCO fortfarande
    jag kan kanske komma måste bara kolla upp när jag kommer åka upp till göteborg ska nämligen åka på sön men kanske kan komma en stund ;)

    SvaraRadera
  2. Skvisa: Hej gumman! Ja du är med :) Kommer inbjudningskort till dig i dagarna.
    Jag har pysslat i hop dom men tyvärr hade jag inte tillräckligt med häftkudar till alla så fick ta lim. Blir ju så vågit och kladdigt. Men hoppas på det bästa :)
    Ja kolla om det passar att komma söndag den 30/1. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad du är duktig och energisk Nillano.Lycka till med träffen,

    SvaraRadera
  4. Epsilon:
    Tack vännen!
    Hoppas allt är bra med er?
    Kram

    SvaraRadera