tisdag, januari 25, 2011

Hals bakterie

Hals bakterie, ja ni läste rätt.
Jag har legat däckad i flera dagar nu och har någon slags halsbakterie.
Fick veta det när jag till slut gav mig in till jourmottagningen.
Fått penselin, och imorgon ska jag ringa min vårdcentral för att få provsvaren, vilken bokstav på bakterien det var.
Hoppas inte jag behöver ta något starkare än den medicin jag fick bara.
Önskar jag vore frisk nu!

Älskling har varit dålig med han fick i förra veckan väldigt ont i huvudet och så var han bort domnad i läppar och halva ansiktet. Den sidan han hade smärtan på.
Så vi var in på akuten med honom han blev inlagd över natten, gjorde röntgen och såg bra ut. Nu är han på kontroll igen. Verkar som det är någon nerv som kommit i kläm eller liknande. Min älskling, hoppas han blir frisk snart!

2 kommentarer:

  1. Men då, stackars. Det låter ju inget vidare,hoppas ni får rätt medicin så att ni kryar på er båda två!

    SvaraRadera
  2. Epsilon: Tack. Micke börjar bli bättre. Jag tror jag med börjar känna att det vänder, men inte hundra ännu. Vore skönt att komma igång och få mer ork igen och börja jobba. Kram

    SvaraRadera