måndag, maj 31, 2010

Trädgård!

Ledig idag och har hållt på i trädgården hela dagen, hade vist lite mycket kläder på mig och såg i eftermiddas att jag hade linne ränder (syns jag inte hadde ett mer nätt linne men smalare band) nu har jag skapligt ful solbränna) Men vad hände, jag som inte blir brun... kanske kan jag bli lite brun denna sommaren då jag har en trädgård att ligga och rensa ogräs i :)
Nu blir det duschen och sen sova... Älskling kommer hem vid halv ett...jobbar eftermiddag denna vecka.
Imorgon blir det att fortsätta greja... inte klar med andra huset ännu utan har garderober källare och städning kvar.
Men nu behöver vi färdigställa långgarderoberna så vi kan hysa in alla som ska in där :) Sen börjar det ta form för urstädning och fin puts i gammla huset :)
Ska bli skönt att bara ha ett hus... framför allt gällade gräsklippningen ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar