tisdag, maj 25, 2010

Interjuv

Oj oj oj, här händer det grejer...
Det är så att våran tidning har skaffat en sida som kan skriva om sig själv som sedan företag kan kika in på och kontakta en om dom tycker att man kan vara en person för dom.
Har varit med på den sidan en vecka nu och vips, idag fick ja ett mail. Så när jag kom hem så ringde jag upp henne.
Så imorgon ska jag träffa företaget och få veta mer om det och vad det är, spännande.
Mycket pirrigt!!!
Får se om det är något för mig, ska ju va värt att säga upp sig också. Eller om det är utfyllnad/extra... det vet jag ju inte ännu.
Allt märks imorgon.
Håll tummarna att det kan vara något för mig och att det är hel tid dagtid :)

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig! Och grattis i förskott på födelsedagen! B

    SvaraRadera
  2. Då håller jag tummarna. Spännande. Det skulle väl var toppen med dagtid.

    SvaraRadera
  3. B: Tack... Ska fundera på det! Tack, nu är det dags att bli äldre igen :) Hoppas allt är bra med er?!

    Epsilon: Tack, var intressant, men får som sagt fundera lite. Var varigerande tider, men inte till 02:00 iaf :) Hur är allt med er? KRam

    SvaraRadera