onsdag, maj 19, 2010

Massage, plantor mm...

Idag har det varit jobb, massage. Väl hemma så plocka jag i hallen (där allt hamnar när man flyttar :P ) Sen har Zeke, Juni och jag varit ute. Planterat blommor och installerat tomatplantorna, gurkplantan, nätmelonplantan i växthuset... struntar i att jag inte gjort ordning det och fräschat upp det ännu, tänker använda mig av det iaf... Så nu måste jag lära mig mer om växthus och plantor inne och utanför det :)
Nu blir det kvällsmacka med te och sätta sig i soffan och njuta framför Gray´s Anatomy... var vääääldigt länge sen jag såg programmet när det sändes på tv´en.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej, hittade din blogg när jag sökte på knasmage. Jag har inte UC, men jag har Crohns så det är intressant att läsa om andra med liknande sjukdom för jag känner ingen med någon liknande.

    SvaraRadera
  2. Ung_knasmage: Hej! Kul att du fann min blogg! Ja det är toppen att ha andra att läsa hos, tycker jag också! Hur mår du och hur länge har du haft Crohns? Kram Nilla

    SvaraRadera