måndag, april 04, 2011

Stan

Idag efter jobbet åkte jag till stan, var till Synsam för synundersökning för glasögon och linser. Så nu är den klar och det blev en liten justering. Fick med mig provlinser och en liten linsvätska. Köpte med putsdukar till mina urrrrgamla glasögon och så åkte jag vidare till Mariebergs köpcentrum där jag fynda lite på H&M, rea grejer, just nu tar jag det mesta som är billigt så det blir mycket. Då jag går från ett jobb med att bära uniform till att ha egna vardagliga kläder på sig. Annorlunda. Nu har jag hunnit med matlagning och div annat. Så blir att gå och göra ordning för morgondagen och sen sova. Hoppas på bra matlagning och bullbak samt lite hushålls sysslor efter jobbet imorgon...

1 kommentar:

  1. Vad skönt för dig med mer normala arbetstider. Skönt att slippa uniformen kanske även om den gör att man slipper fundera över vad man ska ha på sig.

    SvaraRadera