torsdag, april 07, 2011

Lång

Varti ute på lång promenad med grannen, en och en halv timme... Blev både i byn i sommarstugsområdet och i skogen. Mycket härligt i den fina solen och värmen (om man bortser från att det blåser riktigt ordenkligt). Nu har jag ätit flingor och mjölk, blir nog inte att laga någon mat idag. Känner jag tar en paus från det idag. Har ju nu mera möjlighet att köpa lunch i matsalen på jobbet, det är ju lite lyx... kunde jag inte förut. Idag har jag lärt mig ännu mera, gillar det verligen. Men är ivrig att lära mig och förstå, för det är mycket man ska förstå. Men jag gillart! Min handledare eller vad man ska kalla det sa att jag verkar ha viljan/lätt att lära, var skoj att höra :D Zeke ligger nöjd på golvet och känner nog att det var skönt med en rejäl promenad.

1 kommentar:

  1. Hej Nillano!
    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig via mail. Det är angående en c-uppsatsa jag skriver nu. Jag har en fråga!

    Mkt tacksam för svar.

    Mvh
    Susanne Tellberg
    sutevk09@rkh.se

    SvaraRadera