söndag, april 03, 2011

April

Nu har vi kommit in i april månad, men börjar märka att våren är på väg. Luften blir frisk och lite varmare och att lökarna i trädgården smått börjar titta fram. Underbart.

Jag har nu avslutat mitt förra jobb och lämnat tillbaka uniform och allt som jag hade som jag längre inte får ha kvar.

Började mitt nya jobb i onsdags och det verkar gå bra, man får lära sig mer och mer allt eftersom.
Kul med eget skrivbord och få sina egna rutiner.

Tyvärr blev jag genomförkyld, började smått i måndags men jobbade ändå. Hade ju inte sätt så bra ut att vara sjuk sista dagarna på gamla jobbet.
Och så börja det nya, lika där hade ju inte sätt så bra ut att vara hemma sjuk.
Jobbade två på nya (genomförkyld) sen fredagen låg jag hemma, har nu legat fre lör och idag här hemma så imorgon beräknar jag gå... Vill ju lära mig och komma igång.

Veckan bjuder på lite av varje, men får se vad som blir av med tanke på orken.
Helgens inbokade planer fick vi ju avboka =( Jobb middagen i fredags och Västerås resan till vännerna i går och barnkalas idag. Suck.
Men men hälsan måste hänga med!

Hoppas det är bra med er alla där ute!

Tänker på min vän med bloggen "Min resa"
Kram till dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar