onsdag, augusti 25, 2010

Ryggen

Har så förbaskat ont i tyggen, låsnignarna är tillbaka och känns som ryggen stramar i hop sig. Kroppen börjer till sig när smärtan kommer. Ringde till min massör ska till henne om någon timme. Vi får väl se om hon kan göra något, har det inte gått och blivit en inflamation så går det ju men om det är det så ska man låta ryggen vila har jag lärt mig.
Tänkte gå in till grann butiken, alltså den ligger bredvid min massör och köpa en värmedyna. Sist låna jag min mosters. Men jag har insätt att jag behöver en själv.
Ne nu måste jag vila lite, är ansträngande att gå sitta ligga ja allt så varvar för att den ska få avlastning. Inget jobb för mig idag, känner mig värdelös! Men kroppen klarar det inte och då får jag lära mig att lyssna på den. Hjärnan vill men inte kroppen. Det här känns igen sen två år tillbaka. Ja för snart är det 2 ÅR sen jag opererade mig blev av med min tjocktarm och fick min ileostomi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar