torsdag, augusti 05, 2010

Måla måla och ännu mera måla

Hej på er alla! Jag saknar er!
Jag kan meddela att jag lever och att jag mår bra. Har sista semester veckan, men skulle lätt begöva några till med tanke på vad vi gör.
Målar högt och lågt, idag får vi hem en skylift.
Jag har just grundat källar dörren och nu ska jag upp och måla utsidan på fönstret i gästrummet. Trixigt men det ska gå.
Och för er som vet så har ni nu varit händiga och lagat fönstret som var trasigt :)
Vännen Elsa, jag har något jag ska prata med dig om... vi måste höras snart!

2 kommentarer:

  1. Men gode tid så flitiga. Är det detta du kallar semester? Själv sitter jag på altanen, solen skiner, regnet bara försvann

    SvaraRadera
  2. Epsilon: Jo vi kämpar på. Men nu har jobbet börjat. Och ännu finns det kvar at göra på huset. Låter underbart att sitta där och ännu mer underbart att du slapp regnet. Hoppas på en liten perjod med högtryck igen, så vi kan göra färdigt lite fönster.
    Annars hur är allt med er?

    SvaraRadera