måndag, december 13, 2010

Trevlig december med alld vad den har att bjuda på! Idag bjöd den på Lucia

I fredags åkte jag hem från jobbet, när jag kom hem hade jag 39,5 graders feber. Har kurerat mig hela helgen. Idag har jag väldigt ont i halsen. Är lixom djupt ner och rethostande ont. Halsfluss!? Har glömt hur det var. Men har jag säkert inte.
Hoppas jag blir helt frisk snart, det tar på orken.

Min Älskling har fyllt och blivit äldre, så nu har vi lite mer vuxenpoängi vitrinskåpet :P Nämligen kaffeservis md 12 delar! Skoj.
Nu gäller det bara att börja spara på en middags servis med :D Ska nog kika på lite olika nån dag, så man kan börja samla lite smått.

Ska gå upp och lägga mig nu, måste verligen bli frisk. Men sov mitt på dagen därav jag är vaken nu.
Godnatt och kyra på er alla förkylda där ute!

Trevlig december önskar jag er alla, med allt vad månaden har att bjuda på!
Som idag tex var det lucia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar