tisdag, december 28, 2010

Sista veckan

Hej kära blogg läsare.

Sedan sist jag skrev så har det varit jul och massa skoj.
Har träffat min vän som bor i tyskland, alltid lika roligt! Så klart fler vänner en hon, men det är ju inte ofta man träffar henne.
Varit i fjällen, närmare bestämt Säfsen med delar av familjen och firat jul. Mysigt men kallt, runt 20 minus grader.
Väl hemma igen var det 70 års kalas för svärfar, grattis till honom.
Har även blivit kontaktad av en gammal vän som har samma diagnos som mig, som berättade att det skulle bli operation även för denne.
Glad att bli kontaktad, och kunna hjälpa till.
Om man nu är till någon hjälp, det finn ju både positivt och negativt.
Alla är vi ju olika.

Hoppas alla ni har haft en riktigt bra jul.
Nu är det bara några dagar kvar till nya året ska firas in.
Jag önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Ett nytt år med nya möjligheter!!

3 kommentarer:

  1. man träffar alltid på någon i bland med samma diagnos som oss;)
    vad ska du göra för skoj på nyår?

    SvaraRadera
  2. Full fart som vanligt och mycket trevligt förstår jag att du haft, ha det bra även i fortsättningen. Gott Nytt år!

    SvaraRadera
  3. Skvisa: Ja vist gör man. Är härligt att kunna hjälpa till. Har du träffat någon med liknande diagnos nyligen?
    Hur är de med dig? Hur var julen?
    Godfortsättning!
    Nyår ska vi åka till några vänner i Finspång.
    Händer för dig?

    Epsilon: Jo är nog lika full rulle som det brukar vara :)
    Hoppas ni har det bra och att du blev nöjd med sakerna sist. Läser tidningar för fullt här nu :) Tackar så mycket! Gott Nytt År!

    SvaraRadera