tisdag, oktober 26, 2010

Ungdoms träff i Örebro län

Välkomna till planerings träff!

Nu kör Vi igång!

Har nu för länge varit brist på träffar och aktiviteter för oss ungdomar inom dessa två föreningar.

Så nu sammarbetar jag med tillsammans med ILCO och RMTs läns föreningar för att få igång ungdomsverksamhten!

Jag hoppas verkligen det finns fler som känner att Ni vill hänga på och vara med och planera, komma med idéer m.m. och genom detta få igång ungdomsträffarna igen. Vi blir då ett gäng som kan göra saker tillsammans, och samtidigt prata och byta erfarenheter.
Finns massor man kan göra, tex bowla, minigolv, bada, bio, äta, föreläsa och även lyssa på föreläsningar. Som jag fått lära mig, det är bara fantasin som sätter begränsingar.

Denna inbjudan sänds till alla som är medlemar i ILCO eller RMT som är i åldrarna 18-35 år. Om Ni känner någon eller vet någon som har mag/tarm/uro diagnoser, ovadsätt opererad eller ej, så spird detta vidare och bjud in till träffen trotts att dom inte idagsläget är medlemar.

Jag önskar Vi når ut till så många som möjligt, då kan man skapa gemenskap och samhörighet. Med det kommer gruppen växa. Detta gör varje individ starkare och man får vänner för livet.

Bjuder här med in till planeringsträff, tisdag den 2 november kl 18:00 i ABFs lokaler i Örebro. (ligger mittemot Krämaren vid Forex). Vi bjuder på fika.

Jag hoppas Du kommer och och gör oss sällskap!?
Alla som kommer till planeringsträffen, får ett paket som jag har ordnat till just Er. Denna present är perfekt i vintermörkret och gör att man kan njuta av lite egen tid.

Meddela senast två dagar innan, söndag den 31 oktober om Ni kommer till träffen. Antingen genom att maila eller ringa.

Önskar Er välkomna!

Pernilla Nordström
pernilla.nordstrom@live.se

Christina Källman
christina.kallman@telia.se

ILCO Örebro Län
019-17 00 50
http://www.ilco.nu/

RMT Örebro Län
019-673 21 42
http://www.magotarm.se/

PS: Sprid vidare till berörda DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar