torsdag, september 30, 2010

Fråga mig nått....

Jag är super dålig på att uppdatera och skriva här på bloggen.
Lever livet för fullt... och det är något hela tiden.

Idag har jag varit ledig och stäadat alla tre våningar på huset för imorgon när jag och M har slutat får vi besök av hans föräldrar och hans moster, ska fira hans mamma som fyller år.

Nu kommer snart M hem, så då ska vi in till nordens största köpcentrum (marieberg) och handla present.

Kanske blir det att köpa lite pellets också, vi håller nämligen på att kopplar in en pelletspanna så det är inte jätte varmt och jätte mycket varmvatten för oss nu ett tag...

Vad vi i denna del av världen är van med varmt vatten och värme... Man tänker inte på det förens man blir utan det en stund.
Är nyttigt att tänka och få känna på ibland!

Hur är det med alla mina läsare?
Kan ni inte kommentera lite och fråga nått skoj så jag har något att svara på nästa gång jag loggar in samt att skriva om, för då kan jag ju skriva om det ni frågar (beoende på vad det är)
Så kom igen nu... Skriv!!

2 kommentarer:

  1. du kan alltid skriva hur det är att leva med stomi tipsa om vilka påsar som är bra eller skriva om sjukdomen det är alltid intressant att läsa om du är så duktig på att hitta fram sån information kraam

    SvaraRadera
  2. Skavisa: Tack gumman. Skrev mycket om sånt i början men har avtagit lite...
    Hoppas allt är bra med dig?! Kram

    SvaraRadera