tisdag, september 21, 2010

Hej igen

...jo igen kan jag nog säga, för var någon vecka sen jag skrev
Hade det SUPER bra hos vännen som jag skulle åka och hälsa på sist jag skrev!
Tack för en bra helg!

Sen var jag på arbetsinterjuven, det gick bra och har nu fått extra jobb i kommunen inom, kök, dagis och städ.
Passar mig bra.

Så är jag också nöjd för att vara Oberoende PartyLite Konsult. Gillar deras produkter skarpt och nu får jag sprida det vidare till nära och kära.

Blivit en massa jobb, men en så länge bara på mitt huvud jobb, nämligen Securitas. Har fått lite extra pass och det är bra!

Varit på picknik vid söderhavet med Millan, var super mysigt. Var lite som förr. Snacka om allt mellan himmel och gjord. Me Like!

Idag är jag ledig, och har suttit med lite pappers jobb... passade på att slinka in här en sväng.
Blir inte ofta nu då det både är jobb och visningar men inte för att glömma, vi jobbar lika mycket med huset fortfarande :D
Det är en livsstil att bo i hus. Men jag gillart skarpt!!

Denna vecka bjuder på kalas för syskonbarnet på lördag, ska bli skoj!
Tror jag hittat bra present, märks när han öppnar ;)

Kram till er alla!

1 kommentar: