onsdag, februari 06, 2013

Knip för bättre hälsa. Karin Björkegren Jones.

Fick hem min ny inköpta bok idag. När jag hörde interjuvn om den på radion så tänkte jag att den är ju perfekt för mig. Då jag ska sätta igång och träna bäckenet efter min senaste op. Var inte så duktig på det efter förra op så vill va bättre denna gång. Efter interjuvn så viste jag att jag med hjälp av knip övningar kan träna mig att hålla tätt och mindre risk för framfall. Och starkare bäcken och bra hållning. Ja ni som känner igen er efter en op kanske tänker som mig.. härlig bok. Jag beställde den och fick hem den idag, börja precis läsa. Efter bara första sidan är jag såld. Ska bli spännande att läsa vidare. Och hör här, genom knip övningar... Mindre ont i ryggen Platrare mage Motverkar inkontinens, bäckenbottenuppluckring vid graviditet och livmodersframfall. Ökad kontroll på blåsan och tarmen. Lindrar bland annat Hemorrojder. Medverkar också till bättre och snabbare återhämtning från förlossning och kirurgiska ingrepp. Känner du som mig? -Läs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar