onsdag, februari 06, 2013

Besök för sårkontroll på kirurgmottagningen

Dom säger inte så mycket. Sist tog dom kort och testa lapistops skulle testa en vecka så idag tog dom kort och la på lite mer lapistops. Sköterskorna ska visa en läkare och så ringer dom. Dock har jag erfarenhet från sist att lapistopsen inte funkade. "Testa" det över fyr veckor och det hönte inte mycket. Den gången fick jag efter alla veckor tillslut remis till hud och där var jag inte många minuter. Så fick jag kortisinsalva. Då börja det sått ändra sig och börja försiktigt bildas hud visst detr nackdelar med kortisonsalvan med då man får fulare och tunnare hud med en annan färg. Men jag vill inte ha såren kvar nu. Jag opereradea lixom 28/11-12 och har haft sår länge. Men jag vet ju sen sist att det rog ett halvår för mig. Så jag ska väl inte klaga ännu. Men man tycker ju att dom kan kolla tillbaka på hur det var för mig förra gången och gemföra med mig inte med alla andra. Jag har dessutom tiorin att jag har problem med alla slämhinnor och räknar nu mera även in vävnaden till detta. Så grattis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar