söndag, december 09, 2012

toalett

Bland det bästa nu är att få vara nysduschad o nytt förband. Och så är det nu :) Jo tänkte berätta i natt sov jag riktigt bra mot jag gjort innan. Somna för natten vid lite över tolv. Sen vakna jag 06.15 och gick direkt till toaletten. Men det var ju riktigt länge som jag inte gick på toa ..för på kvällen hade vi ändå ätit lite mer än jg gör annars för vi mös lite till en film. Skönt att magen börjar arta sig. Men det varigerar ju en hel del... och så kommer det nog vara. För rör man sig så går nog flödet fortare med ?!

4 kommentarer:

  1. Skönt att det blir bättre. Hur länge är di sjukskriven? God bättring. Hälsningar Annika

    SvaraRadera
  2. Hej hur går det för dig. Bra hoppas jag . Har nu fått klartecken att göra samma operation i början av nästa år. Krya på dig. Styrkekramar Annika

    SvaraRadera
  3. Låter ju bra! Sådär många timmars sömn i sträck har jui regel inte ens jag efter mina snart 3 år med IRA :)

    //Helena (Hellie) :)

    SvaraRadera
  4. Annika.
    Hej. Sjukskriven till 31/12 återbesök 2/1
    Skönt Annika. Har du också iliostomi nu ich ska göra ira? Min mage verkar funka bra... men får se hur det är när man börjar röra sig mer och äta fler saker. Är försiktig med maten nu i början och testar om så man vet hur det funkar nu.

    Hellie.
    Ja magen verkar va bra. Oftast är det 1-3 gånger på toa mellan jag går o lägger mig tills jag går upp.
    Men vissa nätter får jag sova hela tiden. Inatt gick vi o la oss 01.00 och vakna 08.30 och gick på toa.... känns lyxigt. Och då åt jag mer mat igår och senare.. vi tjuva på det bästa fråb julbordet ;)

    SvaraRadera