måndag, oktober 01, 2012

Låg kolhydrat kost / Byxor / Elektronik

Rubriken ger tre ord från dagen. Jag har sedan några veckor tillbaka... fyra faktiskt. Ätit låg kolhydrat kost, det känns bra och jag upplever det som att det är mindre flöde i stomin och fastare... det är bra men jag vet man måste passa sig för förstoppning men bara man försöker hjälpa magen på traven med mortionering om det blir lite segt så går det bra. Blev ett par byxor inhandlade idag... hör och häpnad, på BikBok (eller hur det stavas) Jag måste säga att när den kjedjan kom så var jag inte så förtujust i den. Men dom har tonat ner sig lite från den tiden och har upptäckt den nu senaste veckorna En tjock tröja och ett par jeans på några veckor... och för att vara mig så är det väldigt mycket om man tänker på mig och klädshopping :) Jo just byxor var det ja... jag tillhör dom som tycker det är lite jobbigt att hitta byxor. men hitta ett par där för 50% så passa mig perfekt. Köpte svarta passar till allt. Elektronik... ja det är lite nostalgi det jag skriver på nu. Jag var i går in och köpte en samsung surfplata Noten, vill så gärna ha den. Öppna den aldrig när jag kom hem för skulle kolla om min sambo höl med om köpet. Som jag undermedvetet viste så gjorde han inte det ;) Och jag håller med honom. Varför skapa fler fasta kostnader när man inte har fast jobb och dessutom väntar operationstid och med det sjukskrivingsperjod. Så idag var jag och lämna tillbaka den... när jag kom hem så har han lagat ordning min bärbara EeePC 10tum. och den skriver jag på nu... trym känsla då det var en dator jag hade som huvuddator som singel och efter min förra operationstid... där av ordet nostalgi. Men oj oj, måste snart tänka på sömnen... har sovit väldigt lite senaste veckan. Kan ju va bra att lägga sig innan 01.00 någon kväll :) Sov gott!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar