måndag, maj 16, 2011

Zindra

Har kommit hem från ljuspartyt jag var till min moster och hade ikväll.
Just vattnat i växthuset och kika lite på kaninburen/utegården som jag håller på att bygga till Kaninen som kommer hem till oss på söndag :D
Har önskat en tjej (om jag inte redan skrivit det) Nu lutar det åt Zindra som namn till den lilla gråa söta dvärgväduren :D Längtar!!

Jag börjar inse att jag faktiskt kanske inte har jobb efter den sista september. Men har lovat mig själv redan från början att inte tänka på det utan nu jobba och gå in för detta och ta det om det kommer, om det nu blir så.
Och det står jag fast vid, men är ju bra att förbereda tankara lite iaf.

Nu blir det att sova!
Tur man har matsal på jobbet, för det blir att handla i restuarangen imorgon. Inte hunnit laga mat ännu.

Är sugen på att ha Tupperware visning snart!
Hoppas jag får i hop lite folk som är sugna :D

Hoppas alla mina vänner och läsare har det bra?
Tänker på dig Elsa! Så du vet!

Idag var första dagen för min vän som bott i Tyskland i flera år att jobba sin första dag i Sverige... hoppas det gått bra för henne!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Tack! Tänker ofta på dig också Nilla, har så dåligt samvete för att jag inte hört av mig på lääänge. Hoppas vi kan ses i sommar.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jolina: Hej vännen. Jag hoppas verkligen vi kan ses! Vill du komma upp en sväng? När skulle passa dig i såfall? Jobbar du någe nu? Hur mår du? Får ringas någon dag ....Kramar!!!

    SvaraRadera