söndag, maj 01, 2011

marknad och kanin

Hej på er.
Idag har jag varit på Godegårdsmarken.
Fyndar mycket, lingon plockare, två skålar med fot, hushållsarull hållare, plast påsar, träskor, stor bricka i delvis korg, djur sele, plantor... Massvis. Minns inte allt. Men minns absolut detta... Jag har beställt en Kanin, Dvärgvädur... Grå. Sååå fin. Har redan köpt selen :)
Så nu ska här förberedas med saker och även byggas ute burar.
Det går bra med taket med... Men inte riktigt klara. Växthuset är under upp fräschning och sen blir det trädgården allt eftersom.
Men nu lnängtar jag till om två veckor. Då kommer kaninen hem... Blir att fundera på namn....

4 kommentarer:

  1. Strålande fynddag, inte illa.

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Ramlade in på din blogg, har insett att det finns fler som jag ;-) Ha en bra dag! Caroline

    SvaraRadera
  3. Kul med en kanin!:-)I morgon (fre) åker jag och min älskling till Köpenhamn över helgen, jag fick det i födelsedagspresent :-)
    Och en sak till...17 juni förlovar vi oss! Han frågade mig på vår 1-årsdag, och jag sa såklart JA! Den "stora frågan" tar vi senare, vi har ingen brådska...
    Ha en trevlig helg! Kramar/Cicci

    SvaraRadera
  4. Epsilon: Javist :D Kram

    Caroline: Härligt att du ramla in hos mig, du är så välkommen tillbaka. Har vi samma diagnos?

    Cicci: Stort grattis! All lycka till er! Hoppas er resa blir mysig och skön! Kram

    SvaraRadera