torsdag, november 18, 2010

Taggad till tusen!

Jag är så otroligt taggad, och ni undrar säkert varför...

Jo det är så att jag har kommit i kontakt med super bra produkter, och jag är såld. Har testat några fåtal vid ett tillfälle... & nu vill jag ha ALLT.

Ni som följt mig eller känner mig, vet att jag älskar SPA.
Jag älskar att att få SPA behandlingar, har länge drömt om att bli massör.
Kanske ha ett eget SPA...
Drömmar finns det gott om.

Men nu har jag fått nys om dessa produkter och helt enastående, så jag har nu möjligheten att starta upp och sälja dessa produkter...
Börjar ni bli nyfikna nu ;)
Jo är så att det är Blue Minerals jag pratar om, topp klass!

Kommer mer än gärna hem till DIG och demar produkterna om jag börjar... jag har nämligen inte startat ännu utan leter nu ihop lite demosar så jag kommer igång :)

Så vad säger du? Vår jag komma och visa mer om jag blir säljare?
Självklart blir det en test av produkterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar