lördag, december 28, 2019

Uppdatering och hunnit med en operation för bråcket

Hej. Nu är jag inne och säger hej här. Glad bloggen finns kvar för den betyfer mycket för mig. Hoppas den kan vara till hjälp för andra även om den är tillbaka i tiden. Fick mer strul med bukbråcket. Fick efter lite övertalande hjälp att träffa en kirurg genom mig spec. Läkare. Tyvärr fick jag vänta typ ett år på operationen. Allt sköttes märkligt fick inte träffa kirirgen innan operationen. Väl opererad så gjorde allt väldigt ont, fick ett dubbelsidigt nät insatt som är om jag minns rätt nu 15x20 cm. Läkningen gjrode fruktansvärt ont. Fick inte rätt smärtlindring. Blev underligt behandlad på avdelningen. Har kontakt med kurator och patientnämnden, men inte orkat med att skriva ner allt ännu och lämna in. Men ska och måste för att själv kunna gå vidare samt kunna gå till skukvården igen. Sannolikheten att man hamnar där igen är ju ändå befintlig. Hur mår ni? Några läsare kvar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar