måndag, januari 02, 2012

Dagen idag

Jobbet idag kändes kanon, jag låg med med mina uppgifter och kunde varva mina uppgifter med ytterligare uppgifter.
Känns bra då det var årsslut förra veckan så var massvis att göra.
Måste ju betyda att jag klara det jag skulle ;)

Halsen ömmar, men dricker mycket vatten och hoppas att det inte bryter ut.

Idag hade vi besök från lite vänner, blev varma mackor och massa prat. Mycket trevligt!
Vardags lyx så här en vardagskväll.

Nu är sambon och grejar i garaget men jag ska nog ta och sova.
Vi båda lägger oss ganska sent annars så kan va bra att försöka komma isäng.
Kanske läsa ut boken jag läste mer än hälften på för typ ett halv år sen eller mer.
"varför gråter inte Emma"

Idag har jag tänkt på mina vänner ute i landet.... Malmö, Ängelholm, Luleå, Västerås och stockholm.
Jag tänker ofta på er, men nu var det lite mer och verkligen på samma gång.
Hur har ni det? Viste vore det skoj att kunna ses någongång under året!?
Stockholm och västerås vännerna kanske jag kommer träffa näst helg om det blir som jag tänkt och vill :)

Man känner att tiden inte räcker till i kombinatioin med ork och pengar.

Helgen som kommer är det en extra dag ledigt. Blir nog en skoj helg.
Fredagen iväg en sväng på förmiddagen, greja lite hemma, kvällen spela spel med grannen.
Lördagen greja hemma kvällen umgås med vännerna i stan.
Söndagen greja hemma...
Planen är att hinnta täta alla fönster med ny tätningslist medans det är ljusa timmar. Just att hinna tror jag på, men att det ska hinnas med ljusatimmarna på dygnet är jag mer fundersam på.
Och så ska det målas i panrummet. Men först ska golvet slipas så det blir en bra yta på nya govet.
Märks vad som hinns med!

Ni ser mitt år fortsätter som förra... bara att köra på... Full fart framåt!!

1 kommentar: