tisdag, september 20, 2011

Vet ni vad jag kom på nu när jag skulle skriva om att jag ringt och boka tid för att kika lite på min stomi.
Att jag missa min treårs dag med den... som var nu sista veckan i augusti.
3år kan ni tänka er... Så fort det går.
Lever verkligen livet utan att den tar övertag. Klart den finns där och syns och känns osv men är så van med den på ett bra sätt.
Ska in för att jag vill att dom ska känna och titta på hur det ser ut.
Har ju min "boll" innanför... Som jag tror är brosk eller fett. Det r det ända strul jag har som jag kommer på så där direkt.
Nee måste sova.. Får skriva mer en annn dag.
Hur är det med er?

2 kommentarer:

  1. Hejsan, jag är en 19 årig tjej från norrbotten och jag har haft problem med min mage jätte länge (3 år) men det är just nu jag har sökt hjälp.

    I min släkt går det både crohn och UK, dom vet inte vad jag har, mina blod tester ser bra ut men min ändtarm är inflammerad ca 10 cm och min fråga är hade du också bra blod värde?

    tack i förhand mvh en orolig och rädd tjej

    SvaraRadera
  2. Hej Marielle.
    Jag känner igen mig då mit startade i ändtamen.
    Jag hade i början bra värden. Säkert därför det var svårt att "höras" för mig då jag inte hade någon diagnos i släkten. Minns även att jag startade med det där skummet i vit/rosa flskan.
    Kram nilla

    SvaraRadera