torsdag, juni 16, 2011

Livet just nu!

Skrevs 2011-06-16
Har problem att lägga upp inläggen i bloggen.
...

Längtar tills vi ska leka med Teddy en hel vecka! Vi ska vara hudvakt till syskonens vovve.
Längtar till midsommar som blir min semester (har ingen) blir nog sommarstugan :)
Inte länge kvar innan det blir Svennevadsspelet heller!
Idag boka jag två biljetter till Micke och mig, ska kolla på Roxette i Ericsson Globe, wiiii!!!
Så var jag ute och sprang en sväng idag *kors i taket*.
Anmälde mig till Blodomloppet i Örebro den 18/8 *darrar*
Måste ju öva. Kan tilläggas att jag inte är någon springare. Så en utmaning för mig. Valde sprigning 5km.
Inväntar svar, om det blir en nr 2 interjuv för den nya tjänsten på företaget som jag jobbar hos nu *håller tummarna*
Händer massa skoj nu. Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar