onsdag, maj 13, 2009

Wiiee

Äter en god matlåda jag hitta i frysen, kykling med curry och bacon med ris :P (Hellie: det var ett tag sen. Men jag hade min perjod förut ;D )

Har talat med en Spa & Tandhygienist som jag har kontakt med, och pratat om sammarbete med föreningen ILCO . Ett mycket positivt samtal som jag blev glad över.

Ringde föreningen och berättade detta, så känns som jag gjort en bra sak idag.

Den positiva andan fortsätter, fint väder. Runt 16 grader, och idag är det som fredag för mig!
Lala la la la lala, kan inte annat än sjunga!

Hur har du det?

3 kommentarer:

  1. Du är ju inte klok!
    Hur orkar du blogga så mycket?
    Jag tänkte bara visa mig lite!
    Jag går in på din blogg varje dag!
    känns som att du är lite närmare då!

    Jag har åtminstonde blivit lite flitigare på att blogga, även om det kan gå några dagar emellan inläggen!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för kommentar i min blogg. Javisst har jag stomi, en loop ileostomi, sedan 2004. Maila gärna om du vill veta mer kring den eller annat, maildressen finns på min startsida.

    Peppningskram från Lilja
    www.loppanochlillfisen.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vivvo: Ja du hur orkar jag, vet inte. Tar mig tid :P Får så mycket genom att blogga. Men det går ju i perjoder.
    Glad jag blir att du känner att jag känns närmare då du tittar in här, hur är allt med dig gumms?
    Många kramar

    Anonym/Lilja: Varsågod! Jag går skria ihop ett mejl, när mina ögonlock inte är så tunga och torra som dom är nu. Sängen roppar på mig.
    Hoppas du haft en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera